Marketing Planning for the Pharmaceutical Industry / Najlacnejšie knihy
Marketing Planning for the Pharmaceutical Industry

Kód: 04621747

Marketing Planning for the Pharmaceutical Industry

Autor John Lidstone, Nigel MacLennan

The marketing planning system described in the second edition of this book has been designed to enable marketing and product executives in the pharmaceutical industry to produce a plan which serves as a dynamic management tool. A ... celý popis

213.43


U vydavateľa na objednávku
Odosielame za 17 - 26 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Marketing Planning for the Pharmaceutical Industry

Nákupom získate 531 bodov

Anotácia knihy

The marketing planning system described in the second edition of this book has been designed to enable marketing and product executives in the pharmaceutical industry to produce a plan which serves as a dynamic management tool. A further orientation to external analysis and a reworking of the application of SWOT analysis, along with extra material on sales forecasting and strategy implementation are included.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

213.43

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: