Competition and Marketing Strategies in the Pharmaceutical Industry (RLE Marketing) / Najlacnejšie knihy
Competition and Marketing Strategies in the Pharmaceutical Industry (RLE Marketing)

Kód: 06735599

Competition and Marketing Strategies in the Pharmaceutical Industry (RLE Marketing)

Autor Stuart St P Slatter

This book examines the nature and extent of competition in the pharmaceutical industry and analyses the interaction between market structure and selected elements of the marketing mix. It provides valuable insights into the level ... celý popis

179.57


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Competition and Marketing Strategies in the Pharmaceutical Industry (RLE Marketing)

Nákupom získate 444 bodov

Anotácia knihy

This book examines the nature and extent of competition in the pharmaceutical industry and analyses the interaction between market structure and selected elements of the marketing mix. It provides valuable insights into the level of promotional expendit

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Manufacturing industries

179.57

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: