Marketing Technologies / Najlacnejšie knihy
Marketing Technologies

Kód: 01328472

Marketing Technologies

Autor Elena Simakova

Unravelling the construction of expectations, inclusions and exclusions around emerging technologies, this reflexive account also tackles uneasy practical and methodological questions pertinent to corporate ethnography. ... celý popis

222.62


U vydavateľa na objednávku
Odosielame za 17 - 26 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Marketing Technologies

Nákupom získate 556 bodov

Anotácia knihy

Unravelling the construction of expectations, inclusions and exclusions around emerging technologies, this reflexive account also tackles uneasy practical and methodological questions pertinent to corporate ethnography.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

222.62

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: