Mate A Sus Vacas Sagradas: Como las Empresas Exitosas Mandan A Paseo A las Viejas Ideas = Death to All Sacred Cows / Najlacnejšie knihy
Mate A Sus Vacas Sagradas: Como las Empresas Exitosas Mandan A Paseo A las Viejas Ideas = Death to All Sacred Cows

Kód: 13177638

Mate A Sus Vacas Sagradas: Como las Empresas Exitosas Mandan A Paseo A las Viejas Ideas = Death to All Sacred Cows

Autor David Bernstein, Beau Fraser, Bill Schwab

Written by the owners of advertising agency The Gate Worldwide, this book aims to take the sacred cows of business out to pasture, showing how adages like always trust your research, success breeds success and the customer is alwa ... celý popis

7.92

Bežne: 7.98 €

Ušetríte 0.06 €

Dostupnosť:

50 % šancaMáme informáciu, že by titul mohol byť dostupný. Na základe vašej objednávky sa ho pokúsime do 6 týždňov zabezpečiť.
Prehľadáme celý svet

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe Mate A Sus Vacas Sagradas: Como las Empresas Exitosas Mandan A Paseo A las Viejas Ideas = Death to All Sacred Cows

Nákupom získate 19 bodov

Anotácia knihy

Written by the owners of advertising agency The Gate Worldwide, this book aims to take the sacred cows of business out to pasture, showing how adages like always trust your research, success breeds success and the customer is always right, are not only old and tired but may lead a business completely astray. At first the book's quirky, humorous style is a welcome change from drier business books, but after a while this chattiness starts to distract from the advice, which tends to be old itself, less than cutting edge. For instance, the Super Bowl XXIX Budweiser campaign in which frogs croaked out the company name was clever, but is now 12 years old; likewise, one discussion of Nike harks back to the Michael Jordan era. The authors may be experts in their field, but this book leaves the reader asking, Where's the beef? Reed Business Information

Parametre knihy

7.92

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: