Mathematics for Computer Graphics / Najlacnejšie knihy
Mathematics for Computer Graphics

Kód: 02232600

Mathematics for Computer Graphics

Autor John Vince

John Vince explains a wide range of mathematical techniques and problem-solving strategies associated with computer games, computer animation, virtual reality, CAD and other areas of computer graphics in this updated and expanded ... celý popis

52

Dostupnosť:

50 % šancaMáme informáciu, že by titul mohol byť dostupný. Na základe vašej objednávky sa ho pokúsime do 6 týždňov zabezpečiť.
Prehľadáme celý svet

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe Mathematics for Computer Graphics

Nákupom získate 129 bodov

Anotácia knihy

John Vince explains a wide range of mathematical techniques and problem-solving strategies associated with computer games, computer animation, virtual reality, CAD and other areas of computer graphics in this updated and expanded fourth edition.§The first four chapters revise number sets, algebra, trigonometry and coordinate systems, which are employed in the following chapters on vectors, transforms, interpolation, 3D curves and patches, analytic geometry and barycentric coordinates. Following this, the reader is introduced to the relatively new topic of geometric algebra, and the last two chapters provide an introduction to differential and integral calculus, with an emphasis on geometry.§Mathematics for Computer Graphics covers all of the key areas of the subject, including:§Number sets §Algebra §Trigonometry §Coordinate systems §Transforms §Quaternions §Interpolation §Curves and surfaces §Analytic geometry §Barycentric coordinates §Geometric algebra §Differential calculus §Integral calculus §This fourth edition contains over 120 worked examples and over 270 illustrations, which are central to the author s descriptive writing style. Mathematics for Computer Graphics provides a sound understanding of the mathematics required for computer graphics, giving a fascinating insight into the design of computer graphics software and setting the scene for further reading of more advanced books and technical research papers.§

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Mathematics & science Mathematics Applied mathematics

52

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: