Media Audiences and Identity / Najlacnejšie knihy
Media Audiences and Identity

Kód: 04776450

Media Audiences and Identity

Autor Steve Bailey

Using a unique combination of cultural studies research, neo-pragmatist philosophy, and psychoanalytic theory, the author sheds light on the formation of a social identity and the important role that mass media play in this proces ... celý popis

70.84


Skladom u dodávateľa v malom množstve
Odosielame za 12 - 15 dní

Potrebujete viac kusov?Ak máte záujem o viac kusov, preverte, prosím, najprv dostupnosť titulu na našej zákazníckej podpore.


Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Media Audiences and Identity

Nákupom získate 175 bodov

Anotácia knihy

Using a unique combination of cultural studies research, neo-pragmatist philosophy, and psychoanalytic theory, the author sheds light on the formation of a social identity and the important role that mass media play in this process. Case studies covering a range of media and communities provide a model for developing a truly explanatory as well as descriptive account of self-media interaction that bridges the two opposing sides of the media audience debate and provides a significant new dimension to notions of 'passive' and 'active' media audiences.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Society & social sciences Sociology & anthropology Sociology

70.84

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: