Media Industry Dynamics: Management, Concentration, Policies, Convergence and Competition / Najlacnejšie knihy
Media Industry Dynamics: Management, Concentration, Policies, Convergence and Competition

Kód: 26672282

Media Industry Dynamics: Management, Concentration, Policies, Convergence and Competition

Autor Eli Noam, Christian Scholz, John Lavine

In the last 20 years there has been considerable discussion about the transformation of the media industry and its relation with telecommunications, bringing these industries closer and making them more convergent - mostly in term ... celý popis

31.83


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Media Industry Dynamics: Management, Concentration, Policies, Convergence and Competition

Nákupom získate 79 bodov

Anotácia knihy

In the last 20 years there has been considerable discussion about the transformation of the media industry and its relation with telecommunications, bringing these industries closer and making them more convergent - mostly in terms of content management an

Parametre knihy

31.83



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: