Kód: 17333915
Media Planning & Buying in the 21st Century: Integrating Traditional & Digital Media
Advertising Media Planning and Buying Textbook NEW Media Planning & Buying in the 21st Century (3rd edition) is a leading textbook for students and early career professionals about the process of marketing-media planning, media b ... celý popis
Mohlo by sa vám tiež páčiť
Darčekový poukaz: Radosť zaručená
- Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
- Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
- Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
- Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.
Objednať darčekový poukazViac informácií
Viac informácií o knihe Media Planning & Buying in the 21st Century: Integrating Traditional & Digital Media
Nákupom získate 253 bodov
Anotácia knihy
Advertising Media Planning and Buying Textbook NEW Media Planning & Buying in the 21st Century (3rd edition) is a leading textbook for students and early career professionals about the process of marketing-media planning, media buying and
Parametre knihy
- Celý názov: Media Planning & Buying in the 21st Century: Integrating Traditional & Digital Media
- Autor: MR Ronald D Geskey Sr
- Jazyk: Angličtina
- Väzba: Brožovaná
- Počet strán: 686
- EAN: 9781502358714
- ISBN: 1502358719
- ID: 17333915
- Nakladateľ: Createspace Independent Publishing Platform
- Hmotnosť: 901 g
- Rozmery: 229 × 152 × 35 mm
- Dátum vydania: 29. October 2014
Obľúbené z iného súdka