Medienpsychologie / Najlacnejšie knihy
Medienpsychologie

Kód: 33460465

Medienpsychologie

Autor Leonard Reinecke, Johanna Schäwel

Issues involving media psychology are universal: Why do we find a film exciting? What influence does music have on our feelings? Do computer games featuring violence make people aggressive? Research in media psychology offers answ ... celý popis

30.92

Bežne: 34.20 €

Ušetríte 3.28 €


Skladom u dodávateľa
Odosielame do 4 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Medienpsychologie

Nákupom získate 76 bodov

Anotácia knihy

Issues involving media psychology are universal: Why do we find a film exciting? What influence does music have on our feelings? Do computer games featuring violence make people aggressive? Research in media psychology offers answers to these and many other questions. The most important findings are presented in this volume in a concise and comprehensible way. Each chapter provides an overview of definitions and theories, including up-to-date studies and example applications. Central topics include the selection, reception and effect of media, as well as media competence, computer-mediated communication and career prospects. In compact form, the volume thus offers a solid understanding of the psychological aspects of media usage.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po nemecky Geisteswissenschaften, Kunst, Musik Psychologie Theoretische Psychologie

30.92

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: