Membership Marketing in the Digital Age / Najlacnejšie knihy
Membership Marketing in the Digital Age

Kód: 02806388

Membership Marketing in the Digital Age

Autor Patricia Rich, Dana S. Hines, Rosie Siemer

Membership marketing and management is an ever more demanding role within the institutions served--meeting fiscal demands, keeping pace with online marketing opportunities, and making data-driven decisions. The demands are diverse ... celý popis

82.75


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 15 - 20 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Membership Marketing in the Digital Age

Nákupom získate 205 bodov

Anotácia knihy

Membership marketing and management is an ever more demanding role within the institutions served--meeting fiscal demands, keeping pace with online marketing opportunities, and making data-driven decisions. The demands are diverse and ever-changing. This b

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Reference, information & interdisciplinary subjects Library & information sciences Library, archive & information management

82.75

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: