Micropoderes : comunicación interna para empresas con futuro / Najlacnejšie knihy
Micropoderes : comunicación interna para empresas con futuro

Kód: 12973338

Micropoderes : comunicación interna para empresas con futuro

Autor Núria Vilanova Giralt

En un contexto en que no existe poder que no puedan zarandear y tumbar los grupos humanos, cuando cada persona es más responsable y capazque nunca, la comunicación adquiere una importancia clave en lagestión de las compa?ías. Part ... celý popis

23.67

Bežne: 24.82 €

Ušetríte 1.15 €

Dostupnosť:

50 % šancaMáme informáciu, že by titul mohol byť dostupný. Na základe vašej objednávky sa ho pokúsime do 6 týždňov zabezpečiť.
Prehľadáme celý svet

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe Micropoderes : comunicación interna para empresas con futuro

Nákupom získate 59 bodov

Anotácia knihy

En un contexto en que no existe poder que no puedan zarandear y tumbar los grupos humanos, cuando cada persona es más responsable y capazque nunca, la comunicación adquiere una importancia clave en lagestión de las compa?ías. Particularmente la comunicación interna. Esasí porque, para las empresas, la consolidación de una marca se vuelve cuestión de supervivencia. Y este ideal es imposible sin la adhesión, sin reservas, de cada uno de los empleados, de cualquier nivel, queparticipan en el proyecto empresarial. Es una adhesión emocional,vivencial, reforzada por la simbología en la comunicación. El nuevoparadigma, además, reclama un modelo nuevo de líderes, jefesimperfectos pero conectados, que se mueven por el imperativo de laescucha.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po španielsky Economia y empresa

23.67

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: