Multichannel Retailing / Najlacnejšie knihy
Multichannel Retailing

Kód: 21130844

Multichannel Retailing

Autor Huan Liu, Peter C. Verhoef, Lara Lobschat

Presents an overview of and draws conclusions from extant studies related to multichannel retailing. Academic interest in this topic has increased dramatically. Thus, an updated understanding of how retailers and consumers influen ... celý popis

84.12


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Multichannel Retailing

Nákupom získate 207 bodov

Anotácia knihy

Presents an overview of and draws conclusions from extant studies related to multichannel retailing. Academic interest in this topic has increased dramatically. Thus, an updated understanding of how retailers and consumers influence and interact with each other in multichannel retail contexts is required.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

84.12



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: