Kód: 09139552
Cieľom monografie je vyplniť vákuum v odbornej marketingovej literatúre, v ktorej absentujú témy ako dejiny, vývoj a história slovenskej teórie marketingu. Text je štruktúrovaný do troch častí, a to krátky prehľad vývoja svetovej ... celý popis
Nákupom získate 11 bodov
Cieľom monografie je vyplniť vákuum v odbornej marketingovej literatúre, v ktorej absentujú témy ako dejiny, vývoj a história slovenskej teórie marketingu. Text je štruktúrovaný do troch častí, a to krátky prehľad vývoja svetovej všeobecnej teórie marketingu ako rámca na vznik a vývoj slovenskej teórie marketingu, vznik slovenskej teórie marketingu a terminológia slovenskej teórie marketingu v súčasnej etape jej vývoja. Autorka s veľkou zainteresovanosťou, vynikajúcim teoretickým a metodickým prístupom prezentuje hlbokú historickú reflexiu/úvahu o základoch marketingu a spôsoboch vyjadrenia jeho povahy v rôznych obdobiach hospodárskeho vývoja krajiny. Monografia je určená nielen odborníkom v oblasti marketingu, ale aj študentom, doktorandom a každému, kto sa zaujíma o otázky vzniku a rozvoja slovenskej teórie marketingu.
Zaradenie knihy Knihy po slovensky Učebnice a odborná literatura Společenské a humanitní vědy Reklama, marketing, obchod
4.41 €
Osobný odber Bratislava a 2642 dalších
Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies
Nákupný košík ( prázdny )