Optimizing Millennial Consumer Engagement With Mood Analysis / Najlacnejšie knihy
Optimizing Millennial Consumer Engagement With Mood Analysis

Kód: 19389761

Optimizing Millennial Consumer Engagement With Mood Analysis

Autor Sabyasachi Dasgupta, Priya Grover

Explores how companies ensure brand sustainability through influencing the minds and moods of consumers to create an interactive customer experience. The book features coverage on a broad range of topics such product presentation, ... celý popis

285.07


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Optimizing Millennial Consumer Engagement With Mood Analysis

Nákupom získate 706 bodov

Anotácia knihy

Explores how companies ensure brand sustainability through influencing the minds and moods of consumers to create an interactive customer experience. The book features coverage on a broad range of topics such product presentation, brand fandom, social media, lifestyle products, and buying behaviour.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Society & social sciences Society & culture: general Social issues & processes

285.07

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: