Perspectives on Multimedia - Communication, Media and Information Technology / Najlacnejšie knihy
Perspectives on Multimedia - Communication, Media and Information Technology

Kód: 04886529

Perspectives on Multimedia - Communication, Media and Information Technology

Autor Robert Burnett

The uses of multimedia are rapidly increasing. Its power to present information in ways not previously possible and its integration of resources, allow for the creation of rich learning environments. "Perspectives on Multimedia: C ... celý popis

148.07

Dostupnosť:

50 % šancaMáme informáciu, že by titul mohol byť dostupný. Na základe vašej objednávky sa ho pokúsime do 6 týždňov zabezpečiť.
Prehľadáme celý svet

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe Perspectives on Multimedia - Communication, Media and Information Technology

Nákupom získate 366 bodov

Anotácia knihy

The uses of multimedia are rapidly increasing. Its power to present information in ways not previously possible and its integration of resources, allow for the creation of rich learning environments. "Perspectives on Multimedia: Communication, Media and Information Technology" provides a critical examination of the latest multimedia developments and approaches, such as Interface Technology and QoS architectures. The topics covered include: the key concepts intrinsic to digital forms of multimedia: integration, interactivity, hypermedia, immersion, narrativity and hybridity; the development of Information Technology (IT) usage in society and in the business community; how modern IT enables private companies and public organisations to support business operations, create new business opportunities, and to promote more proactive service management; multimedia from a computer science perspective and how computer science provides the technical foundation for the computer software and hardware that drives the information age; and gives a broad range of perspectives on key issues for interactive multimedia in organisations and industry today. This book will be of interest to practitioners involved in multimedia development in an organisation, management consultants giving professional advice on digital solutions and information technology matters to their customer organisations and academics focusing on business and technical aspects of multimedia frameworks.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Technology, engineering, agriculture Electronics & communications engineering

148.07

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: