Persuasive Marketing: The use of NLP in Marketing & Advertising / Najlacnejšie knihy
Persuasive Marketing: The use of NLP in Marketing & Advertising

Kód: 17278292

Persuasive Marketing: The use of NLP in Marketing & Advertising

Autor MR Jim Brackin, MR Glyn Parry

Persuasive Marketing - The use of NLP in Marketing & Advertising. Why do some advertising campaigns work and others fall flat? Behavioural Psychology demonstrates that we process marketing and advertising messages in the same way ... celý popis

18.31


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Persuasive Marketing: The use of NLP in Marketing & Advertising

Nákupom získate 45 bodov

Anotácia knihy

Persuasive Marketing - The use of NLP in Marketing & Advertising. Why do some advertising campaigns work and others fall flat? Behavioural Psychology demonstrates that we process marketing and advertising messages in the same way that we process interperso

Parametre knihy

18.31

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: