Politics of Attention / Najlacnejšie knihy
Politics of Attention

Kód: 04546221

Politics of Attention

Autor Bryan D. Jones, Frank R. Baumgartner

On any given day, policymakers are required to address a multitude of problems and make decisions about a variety of issues, from the economy and education to health care and defense. This has been true for years, but until now no ... celý popis

87.26

Dostupnosť:

50 % šancaMáme informáciu, že by titul mohol byť dostupný. Na základe vašej objednávky sa ho pokúsime do 6 týždňov zabezpečiť.
Prehľadáme celý svet

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe Politics of Attention

Nákupom získate 216 bodov

Anotácia knihy

On any given day, policymakers are required to address a multitude of problems and make decisions about a variety of issues, from the economy and education to health care and defense. This has been true for years, but until now no studies have been conducted on how politicians manage the flood of information from a wide range of sources. How do they interpret and respond to such inundation? Which issues do they pay attention to and why? Bryan D. Jones and Frank R. Baumgartner answer these questions on decision-making processes and prioritization in "The Politics of Attention". Analyzing fifty years of data, Jones and Baumgartner's book is the first study of American politics based on a new information-processing perspective. The authors bring together the allocation of attention and the operation of governing institutions into a single model that traces public policies, public and media attention to them, and governmental decisions across multiple institutions. "The Politics of Attention offers a groundbreaking approach to American politics based on the responses of policymakers to the flow of information. It asks how the system solves, or fails to solve, problems rather than looking to how individual preferences are realized through political action.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Society & social sciences Politics & government Political science & theory

87.26

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: