Priced to Influence, Sell & Satisfy: Lessons from Behavioral Economics for Pricing Success / Najlacnejšie knihy
Priced to Influence, Sell & Satisfy: Lessons from Behavioral Economics for Pricing Success

Kód: 24814815

Priced to Influence, Sell & Satisfy: Lessons from Behavioral Economics for Pricing Success

Autor Utpal Dholakia

Pricing holds the key to business success. The greatest challenge in pricing is the human factor. To price effectively, customer psychology usually trumps rational microeconomic thinking. How did Subway turn one accidentally disco ... celý popis

20.73

Bežne: 21.22 €

Ušetríte 0.48 €


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 15 - 20 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Priced to Influence, Sell & Satisfy: Lessons from Behavioral Economics for Pricing Success

Nákupom získate 52 bodov

Anotácia knihy

Pricing holds the key to business success. The greatest challenge in pricing is the human factor. To price effectively, customer psychology usually trumps rational microeconomic thinking. How did Subway turn one accidentally discovered price pr

Parametre knihy

20.73

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: