Strategic Pricing for the Arts / Najlacnejšie knihy
Strategic Pricing for the Arts

Kód: 06724867

Strategic Pricing for the Arts

Autor Michael Rushton

With roughly half of all income for non-profit arts organizations in the United States coming from earned revenue rather than donations and state funding, the issue of pricing is paramount to success in the arts industry, yet pric ... celý popis

218.08


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Strategic Pricing for the Arts

Nákupom získate 538 bodov

Anotácia knihy

With roughly half of all income for non-profit arts organizations in the United States coming from earned revenue rather than donations and state funding, the issue of pricing is paramount to success in the arts industry, yet pricing is not covered in a

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Ownership & organization of enterprises

218.08

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: