Promoting Competition in Global Markets - A Multi-National Approach / Najlacnejšie knihy
Promoting Competition in Global Markets - A Multi-National Approach

Kód: 05118745

Promoting Competition in Global Markets - A Multi-National Approach

Autor Peter J. Lloyd, Kerrin M. Vautier

This work throws light on the promotion and defence of competition in globalizing markets. It shows how the liberalizing of cross-border flows of goods, services and capital makes competition very important and discusses multi-nat ... celý popis

121.20

Bežne: 134.64 €

Ušetríte 13.44 €


Skladom u dodávateľa v malom množstve
Odosielame za 14 - 18 dní

Potrebujete viac kusov?Ak máte záujem o viac kusov, preverte, prosím, najprv dostupnosť titulu na našej zákazníckej podpore.


Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Promoting Competition in Global Markets - A Multi-National Approach

Nákupom získate 300 bodov

Anotácia knihy

This work throws light on the promotion and defence of competition in globalizing markets. It shows how the liberalizing of cross-border flows of goods, services and capital makes competition very important and discusses multi-national approaches to competition in the WTO, EU, OECD, UNCTAD and CER.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Economics International economics

121.20

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: