Psychology of the Asian Consumer / Najlacnejšie knihy
Psychology of the Asian Consumer

Kód: 03017936

Psychology of the Asian Consumer

Autor Bernd Schmitt

Why is it important to conduct research on the psychology of the Asian consumer? What research themes have already emerged? What are the relevant theories and practical applications based on this research? These are some of the qu ... celý popis

103.99


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Psychology of the Asian Consumer

Nákupom získate 256 bodov

Anotácia knihy

Why is it important to conduct research on the psychology of the Asian consumer? What research themes have already emerged? What are the relevant theories and practical applications based on this research? These are some of the questions and issues address

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Society & social sciences Society & culture: general Social groups

103.99

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: