Kód: 43192891
Publicidad intercultural : componentes específico-culturales en anuncios publicitarios espa?oles y alemanes
78.54 €
Bežne: 82.42 €
Ušetríte 3.87 €
Dostupnosť:
50 % šancaMáme informáciu, že by titul mohol byť dostupný. Na základe vašej objednávky sa ho pokúsime do 6 týždňov zabezpečiť.
Prehľadáme celý svet
Informovať o naskladnení
Pridať medzi želanie
Mohlo by sa vám tiež páčiť
Darčekový poukaz: Radosť zaručená
- Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
- Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
- Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
- Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.
Objednať darčekový poukazViac informácií
Informovať o naskladnení knihy
Viac informácií o knihe Publicidad intercultural : componentes específico-culturales en anuncios publicitarios espa?oles y alemanes
Nákupom získate 194 bodov
Parametre knihy
Zaradenie knihy
Knihy po nemecky
Kinder- und Jugendbücher
Sachbücher / Sachbilderbücher
Kunst, Musik
- Celý názov: Publicidad intercultural : componentes específico-culturales en anuncios publicitarios espa?oles y alemanes
- Jazyk: Španielčina
- Väzba: Brožovaná
- Počet strán: 320
- EAN: 9788496560277
- ISBN: 8496560279
- ID: 43192891
- Nakladateľ: Abecedario
- Hmotnosť: 595 g
- Rozmery: 233 × 169 × 25 mm
- Dátum vydania: 28. February 2007