Qualitology / Najlacnejšie knihy
Qualitology

Kód: 36040419

Qualitology

Autor Martínez Rodríguez, Pepe

Qualitology: Unlocking the secrets of qualitative researchÆ describes how this discipline is currently practised within the fields of Marketing, Advertising and Media. This book focuses on offering classical knowledge and techniqu ... celý popis

26.76

Bežne: 27.63 €

Ušetríte 0.87 €

Dostupnosť:

50 % šancaMáme informáciu, že by titul mohol byť dostupný. Na základe vašej objednávky sa ho pokúsime do 6 týždňov zabezpečiť.
Prehľadáme celý svet

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe Qualitology

Nákupom získate 66 bodov

Anotácia knihy

Qualitology: Unlocking the secrets of qualitative researchÆ describes how this discipline is currently practised within the fields of Marketing, Advertising and Media. This book focuses on offering classical knowledge and techniques which are still used successfully today, as well as emerging trends and innovative techniques adapted to solve contemporary marketing issues. Its practical approach means it can be read from cover to cover, or the reader can go straight to the chapter of interest. The book includes: . Four international qualitative studies sponsored by Millward Brown on beer, brand archetypes, youth and young families. . Nine qualitative studies undertaken at a local level across seven countries for major clients (including Coca-Cola, Vodafone, Renault, Delta Lloyd and Eli Lilly), as well as one creative study dedicated to finding the title of this book. . A unique and detailed consideration of analysis and interpretation. These two issues are usually perceived as the æblack boxÆ of qualitative research and very little has been written about them by qualitative practitioners.

Parametre knihy

26.76



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: