Reading Graphic Design in Cultural Context / Najlacnejšie knihy
Reading Graphic Design in Cultural Context

Kód: 06220788

Reading Graphic Design in Cultural Context

Autor LEES MAFFEI GRACE

"Reading Graphic Design in Cultural Content" provides an analysis of twelve case studies of different parts of the graphic design industry in social and cultural contexts. Complete with global examples, such as Facebook, MacDonald ... celý popis

40.56


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 3 - 5 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Reading Graphic Design in Cultural Context

Nákupom získate 100 bodov

Anotácia knihy

"Reading Graphic Design in Cultural Content" provides an analysis of twelve case studies of different parts of the graphic design industry in social and cultural contexts. Complete with global examples, such as Facebook, MacDonalds and Nike. The book is split into three parts: On Message and Off Message; On Legibility and Ambiguity; and On Paper and On Screen. Contextual chapters on semiotics, modernism, postmodernism and legibility, situate the book theoretically. Whilst other chapters deal with issues of context and identity as they are played out in relation to different graphic design media, from advertising hoardings to eBooks and other digital contexts, greetings cards to fashion photography.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky The arts Industrial / commercial art & design

40.56

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: