Readings in Advertising, Society, and Consumer Culture / Najlacnejšie knihy
Readings in Advertising, Society, and Consumer Culture

Kód: 06369756

Readings in Advertising, Society, and Consumer Culture

Autor Roxanne Hovland, Joyce M. Wolburg, Eric E. Haley

Provides context for the study of advertising by exploring the historical, economic, and ideological factors that spawned the development of a consumer culture. This book begins with articles that take an institutional and histori ... celý popis

325.65


U vydavateľa na objednávku
Odosielame za 17 - 26 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Readings in Advertising, Society, and Consumer Culture

Nákupom získate 805 bodov

Anotácia knihy

Provides context for the study of advertising by exploring the historical, economic, and ideological factors that spawned the development of a consumer culture. This book begins with articles that take an institutional and historical perspective to provide background for approaching the social and ethical concerns that evolve around advertising.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Society & social sciences Society & culture: general Social issues & processes

325.65

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: