Research Paradigms, Television, and Social Behaviour / Najlacnejšie knihy
Research Paradigms, Television, and Social Behaviour

Kód: 04683524

Research Paradigms, Television, and Social Behaviour

Autor Joy K. Asamen, Gordon L. Berry

This book provides an understanding of television research from both the quantitative and qualitative perspectives. It systematically analyzes the various research paradigms used in the study of televison, and focuses on the integ ... celý popis

229.98


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Research Paradigms, Television, and Social Behaviour

Nákupom získate 567 bodov

Anotácia knihy

This book provides an understanding of television research from both the quantitative and qualitative perspectives. It systematically analyzes the various research paradigms used in the study of televison, and focuses on the integration of quantitative and qualitative methodologies as a means for understanding the complexities associated with this medium. The information is presented in a straightforward and engaging style, and concrete step-by-step examples of how to conduct major research and evaluation projects are provided.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Society & social sciences Psychology Psychological theory & schools of thought

229.98

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: