Rethinking Public Relations / Najlacnejšie knihy
Rethinking Public Relations

Kód: 22247627

Rethinking Public Relations

Autor Moloney, Kevin (Bournemouth University, UK), McGrath, Conor (University of Ulster, UK)

This new (third) edition of Rethinking Public Relations continues the argument of previous editions that public relations is weak propaganda. However, while earlier editions focused on PR as representative of the uneven power dist ... celý popis

293.93


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Rethinking Public Relations

Nákupom získate 727 bodov

Anotácia knihy

This new (third) edition of Rethinking Public Relations continues the argument of previous editions that public relations is weak propaganda. However, while earlier editions focused on PR as representative of the uneven power distribution in so

Parametre knihy

293.93

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: