Rethinking Strategy for Creative Industries / Najlacnejšie knihy
Rethinking Strategy for Creative Industries

Kód: 01015074

Rethinking Strategy for Creative Industries

Autor Milan Todorovic, Ali Bakir

Creative Industry practices are increasingly manifested through hybrid models and methods and emerging sub-sectors.  With ever finer dividing lines between form and content, product and service, participation and consumptio ... celý popis

266.13


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Rethinking Strategy for Creative Industries

Nákupom získate 664 bodov

Anotácia knihy

Creative Industry practices are increasingly manifested through hybrid models and methods and emerging sub-sectors.  With ever finer dividing lines between form and content, product and service, participation and consumption, the distinctions bet

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Business strategy

266.13

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: