Revenue Management / Najlacnejšie knihy
Revenue Management

Kód: 04552894

Revenue Management

Autor I. Yeoman, U. McMahon-Beattie

In times of economic down turn you need to know how much your customers will pay for a product and appropriate strategies - this is not about offering the lowest price in order to fill capacity. It's about knowing your markey segm ... celý popis

162.17


Skladom u dodávateľa v malom množstve
Odosielame za 12 - 15 dní

Potrebujete viac kusov?Ak máte záujem o viac kusov, preverte, prosím, najprv dostupnosť titulu na našej zákazníckej podpore.


Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Revenue Management

Nákupom získate 407 bodov

Anotácia knihy

In times of economic down turn you need to know how much your customers will pay for a product and appropriate strategies - this is not about offering the lowest price in order to fill capacity. It's about knowing your markey segment, how much they will pay, when they will purchase and what distribution they will use. Pricing is about deciding your market position whereas revenue management is the strategic and tactical decisions firms take in order to optimize revenues and profits. This book offers insights into research, theories, applications and innovations and how to makes these work in different industries

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Business strategy

162.17

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: