Rule of Thirds: How to create exceptional digital content / Najlacnejšie knihy
Rule of Thirds: How to create exceptional digital content

Kód: 28089644

Rule of Thirds: How to create exceptional digital content

Autor Neil Wilkins

This book should help you to create great content. Not just good content, all about you, but exceptional and engaging content that inspires, motivates and drives people to doing things. It includes lots of practical thinking, stor ... celý popis

18.02


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Rule of Thirds: How to create exceptional digital content

Nákupom získate 45 bodov

Anotácia knihy

This book should help you to create great content. Not just good content, all about you, but exceptional and engaging content that inspires, motivates and drives people to doing things. It includes lots of practical thinking, stories, ideas and checklists

Parametre knihy

18.02



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: