ShaderX3 Advanced Rendering with DirectX and OpenGL / Najlacnejšie knihy
ShaderX3 Advanced Rendering with DirectX and OpenGL

Kód: 04824113

ShaderX3 Advanced Rendering with DirectX and OpenGL

Autor Wolfgang Engel

Welcome to the latest volume of ShaderX! This all-new collection is packed with insightful new techniques, innovative approaches to common problems, and practical tools and tricks that will help you in all areas of shader programm ... celý popis

126.49

Bežne: 133.20 €

Ušetríte 6.71 €

Dostupnosť:

50 % šancaMáme informáciu, že by titul mohol byť dostupný. Na základe vašej objednávky sa ho pokúsime do 6 týždňov zabezpečiť.
Prehľadáme celý svet

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Informovať o naskladnení titulu

Informovať o naskladnení titulu


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle titul naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle titul naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o titulu ShaderX3 Advanced Rendering with DirectX and OpenGL

Nákupom získate 318 bodov

Anotácia titulu

Welcome to the latest volume of ShaderX! This all-new collection is packed with insightful new techniques, innovative approaches to common problems, and practical tools and tricks that will help you in all areas of shader programming. All of the articles evolved from the work and experiences of industry pros, and all of the sections were edited by shader programming experts. With the rapid advances in DirectX, OpenGL, and graphics cards, vertex and pixel shaders are becoming more widely used in high-end graphics and game development. The challenges of mastering these techniques can be daunting for new programmers, but with this comprehensive collection of ready-to-use techniques, they'll get up to speed quickly. And for the more experienced programmers, they'll find insights and tricks that will improve their efficiency and prevent redundancy. If you are involved in shader programming, this is a must-have reference for your collection.

Parametre titulu

Zaradenie titulu Knihy po anglicky Computing & information technology Graphical & digital media applications

126.49

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: