Smiling Down the Line / Najlacnejšie knihy
Smiling Down the Line

Kód: 04797216

Smiling Down the Line

Autor Bob Russell

Just as textile mills and automotive assembly plants have symbolized previous economic eras, the call centre stands as a potent reminder of the importance of information in contemporary economies. Bob Russell's Smiling Down the Li ... celý popis

44.89

Dostupnosť:

50 % šancaMáme informáciu, že by titul mohol byť dostupný. Na základe vašej objednávky sa ho pokúsime do 6 týždňov zabezpečiť.
Prehľadáme celý svet

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe Smiling Down the Line

Nákupom získate 113 bodov

Anotácia knihy

Just as textile mills and automotive assembly plants have symbolized previous economic eras, the call centre stands as a potent reminder of the importance of information in contemporary economies. Bob Russell's Smiling Down the Line theorizes call centre work as info-service employment and looks at the effects of ever-changing technologies on service work, its associated skills, and the ways in which it is managed. Russell also considers globalization and contemporary managerial practices as centres are outsourced to poorer countries such as India and as new forms of management are introduced, refined, and discarded.Invoking extensive labour force surveys and interviews from Australia and India, Russell examines employee representation, work intensity, stress, emotional labour, and job skills in the call centre work environment. The cross-national approach of Smiling Down the Line highlights the effects of globalization and scrutinizes the similarities and differences that exist in info-service work between different industries and in different countries.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Service industries

44.89



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: