Social Media Marketing-A Strategic Initiative / Najlacnejšie knihy
Social Media Marketing-A Strategic Initiative

Kód: 19548488

Social Media Marketing-A Strategic Initiative

Autor Shafali Nagpal, Rohit Bansal

Social Media is transforming all aspects of marketing from brand building,communications and advertising to customization and customer engagement.Researchers and marketers are grappling with the profound impact of the rapidly evol ... celý popis

58.93

Bežne: 65.30 €

Ušetríte 6.38 €


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 8 - 10 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Social Media Marketing-A Strategic Initiative

Nákupom získate 147 bodov

Anotácia knihy

Social Media is transforming all aspects of marketing from brand building,communications and advertising to customization and customer engagement.Researchers and marketers are grappling with the profound impact of the rapidly evolving social media on viral user-generated content, its impact in shaping consumer perceptions and constantly changing landscape for developing business cases to proactively engaging with stakeholders. Over the last few years, the use of online social networks has increased exponentially, with this boom in popularity has also come a rise in the need for marketing through social media.The focus of this book is to discuss various emerging issues in the field of social media marketing.

Parametre knihy

58.93

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: