Strategic Management in the Media / Najlacnejšie knihy
Strategic Management in the Media

Kód: 13809498

Strategic Management in the Media

Autor Lucy Kung

With the media industries facing unprecedented change and challenge from top to bottom, never has it been more vital to understand the elements of strategy and how they apply to media organizations. This new edition of Strategic ... celý popis

54.51


Skladom u dodávateľa
Odosielame do 4 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Strategic Management in the Media

Nákupom získate 135 bodov

Anotácia knihy

With the media industries facing unprecedented change and challenge from top to bottom, never has it been more vital to understand the elements of strategy and how they apply to media organizations.

This new edition of Strategic Management in the Media:

Lucy Küng has again given us the essential guide to change and management in the media industries. This is the ideal text for students of media studies, media economics and media management.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Business strategy

54.51

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: