Strategic Marketing in Library and Information Science / Najlacnejšie knihy
Strategic Marketing in Library and Information Science

Kód: 06750666

Strategic Marketing in Library and Information Science

Autor Irene Owens

With cutting-edge research studies as well as theoretical chapters that have not been seen before in the marketing literature for LIS, this text examinees the current and quite limited state of marketing by LIS practitioners and i ... celý popis

64.76


U vydavateľa na objednávku
Odosielame za 17 - 26 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Strategic Marketing in Library and Information Science

Nákupom získate 160 bodov

Anotácia knihy

With cutting-edge research studies as well as theoretical chapters that have not been seen before in the marketing literature for LIS, this text examinees the current and quite limited state of marketing by LIS practitioners and institutions.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Reference, information & interdisciplinary subjects Library & information sciences

64.76

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: