Strategy of Global Branding and Brand Equity / Najlacnejšie knihy
Strategy of Global Branding and Brand Equity

Kód: 09088154

Strategy of Global Branding and Brand Equity

Autor Alvin Lee

This book is the first to provide a prospective method that does not have to rely on a brand's past performance to predict consumer choice. This innovative method predicts consumers' loyalty and choices and the performance of bran ... celý popis

116.04


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Strategy of Global Branding and Brand Equity

Nákupom získate 287 bodov

Anotácia knihy

This book is the first to provide a prospective method that does not have to rely on a brand's past performance to predict consumer choice. This innovative method predicts consumers' loyalty and choices and the performance of brands. This enables the comparison of brand knowledge and brand equity of top brands within a product category in the context of different countries.Choice data is gathered in the retail setting ' at the point of sale. This makes the method described practical, useful and implementable for researchers and practitioners.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management International business

116.04

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: