Sustainable Family Business / Najlacnejšie knihy
Sustainable Family Business

Kód: 45246281

Sustainable Family Business

Autor Ramo Palalic, Claire Seaman, Veland Ramadani, Léo-Paul Dana, Gadaf Rexhepi

This book introduces a 'triple-bottom-line' approach to the concept and practice of family business sustainability. It is geared towards a broad audience covering social, economic, and environmental issues, to focus on implementat ... celý popis

112.94

Dostupnosť:

50 % šancaMáme informáciu, že by titul mohol byť dostupný. Na základe vašej objednávky sa ho pokúsime do 6 týždňov zabezpečiť.
Prehľadáme celý svet

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe Sustainable Family Business

Nákupom získate 282 bodov

Anotácia knihy

This book introduces a 'triple-bottom-line' approach to the concept and practice of family business sustainability. It is geared towards a broad audience covering social, economic, and environmental issues, to focus on implementation of sustainable practices. Having this in mind, this book provides possible ways of successfully managing family businesses in a sustainable manner, which should also lead to long-term business longevity. The social perspectives addressed by this book discuss the social responsibility of the family business, using a two-way approach contributing to the development of society. The economic outlook is introduced by aiming at a sustainable competitive advantage with an economic impact, and how a family business should adapt to changes and be proactive to gain economic sustainability. The environmental dimension is focused on actions against global warming and global agreements aimed at businesses to change their policies to prioritize the environment as part of their strategy. This book thus explores possibilities for family firms to add values along all chains in business activities and to contribute to introducing green environment products, or environmentally safe products. Each part of the book represents an important pillar of the family business unit that helps the firm to achieve and sustain its competitive advantage using the triple-bottom-line approach. Besides the objectives and the content, each chapter provides one short story applicable to a chapter's content and a case study for each chapter or topic. As learning tools besides case studies, the book provides key summaries, terminology, group assignments, and projects.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Entrepreneurship

112.94



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: