Television Marketing - Characteristics, Instruments and Impact / Najlacnejšie knihy
Television Marketing - Characteristics, Instruments and Impact

Kód: 08924825

Television Marketing - Characteristics, Instruments and Impact

Autor Jasmin Baumann

The German television market is not only the largest in Europe, but also highly competitive. The juxtaposition of state-owned and private television channels as well as the dual product market make the industry even more complex. ... celý popis

47.47


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 15 - 20 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Television Marketing - Characteristics, Instruments and Impact

Nákupom získate 118 bodov

Anotácia knihy

The German television market is not only the largest in Europe, but also highly competitive. The juxtaposition of state-owned and private television channels as well as the dual product market make the industry even more complex. Thus, particularly private

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky The arts Film, TV & radio Television

47.47

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: