The Economy of Brands / Najlacnejšie knihy
The Economy of Brands

Kód: 02966213

The Economy of Brands

Autor J. Lindemann

In many businesses brands account for the majority of shareholder value. It is crucial to understand how the economy of brands works and can be exploited to create sustainable value. The purpose of this book is to develop and enha ... celý popis

70.86


Skladom u dodávateľa v malom množstve
Odosielame za 14 - 18 dní

Potrebujete viac kusov?Ak máte záujem o viac kusov, preverte, prosím, najprv dostupnosť titulu na našej zákazníckej podpore.


Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe The Economy of Brands

Nákupom získate 175 bodov

Anotácia knihy

In many businesses brands account for the majority of shareholder value. It is crucial to understand how the economy of brands works and can be exploited to create sustainable value. The purpose of this book is to develop and enhance the understanding of the brand as an economic asset, to make better business and investment decisions.

Parametre knihy

70.86

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: