Oxford Handbook of Corporate Reputation / Najlacnejšie knihy
Oxford Handbook of Corporate Reputation

Kód: 02419681

Oxford Handbook of Corporate Reputation

Autor Michael L. Barnett, Timothy G. Pollock

The Handbook offers a diverse set of scholarly perspectives on the nature of corporate reputation: what it is, where it comes from, and how it may be managed to create and protect corporate as well as societal value. Written and o ... celý popis

63.09


U vydavateľa na objednávku
Odosielame za 17 - 26 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Oxford Handbook of Corporate Reputation

Nákupom získate 156 bodov

Anotácia knihy

The Handbook offers a diverse set of scholarly perspectives on the nature of corporate reputation: what it is, where it comes from, and how it may be managed to create and protect corporate as well as societal value. Written and organized in an accessible way, it assesses the current state of the field and provides guidance for future research.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Society & social sciences Sociology & anthropology Sociology

63.09

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: