The Power of Promise: How to Win and Keep Customers by Telling the Truth about Your Brand / Najlacnejšie knihy
The Power of Promise: How to Win and Keep Customers by Telling the Truth about Your Brand

Kód: 21142164

The Power of Promise: How to Win and Keep Customers by Telling the Truth about Your Brand

Autor Ken Mosesian

Trust lies at the heart of every good customer experience. But how do you create trust and deliver on the promise of your brand? Whether you are a business owner or an employee deeply invested in delivering on your organization's ... celý popis

13.46

Bežne: 15.42 €

Ušetríte 1.95 €


Skladom v malom množstve
Odosielame do 24 hodín

Potrebujete viac kusov?Ak máte záujem o viac kusov, preverte, prosím, najprv dostupnosť titulu na našej zákazníckej podpore.


Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe The Power of Promise: How to Win and Keep Customers by Telling the Truth about Your Brand

Anotácia knihy

Trust lies at the heart of every good customer experience. But how do you create trust and deliver on the promise of your brand? Whether you are a business owner or an employee deeply invested in delivering on your organization's brand promise, the most po

Parametre knihy

13.46

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: