Semantics of Media / Najlacnejšie knihy
Semantics of Media

Kód: 02258310

Semantics of Media

Autor J. Ross

Media are objects with content and character that we describe using in- phrases: in the story, in the picture, in the movie, in the dream ... Like the propositional attitudes, these objects present a variety of hard problems for s ... celý popis

121.07


Skladom u dodávateľa v malom množstve
Odosielame za 13 - 16 dní

Potrebujete viac kusov?Ak máte záujem o viac kusov, preverte, prosím, najprv dostupnosť titulu na našej zákazníckej podpore.


Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Semantics of Media

Nákupom získate 304 bodov

Anotácia knihy

Media are objects with content and character that we describe using in- phrases: in the story, in the picture, in the movie, in the dream ... Like the propositional attitudes, these objects present a variety of hard problems for semantic and philosophical analysis. The Semantics of Media is an organized exploration of fundamental questions in the semantics of media. §The first three chapters set out a straightforward model within the possible-worlds framework, and consider how it might account for a range of notions applying to media generally: implicit vs. explicit content, propositional vs. individual content, causal vs. intentional content and the idea of a single World of the Medium. §The final three chapters examine ways of elaborating the model to cover a range of phenomena keyed to the functionality of particular forms of media. Chapter Four is a discussion of fiction and our apparent reference to fictional characters. Chapter Five deals with the phenomenon of viewpoint in pictorial media. Chapter Six is a study of interactions between users and characters of media centering on the puzzling case of seeing in films . §The Semantics of Media will be of interest to specialists in the fields of linguistics, philosophy and communications.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Language Language: reference & general Language: history & general works

121.07

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: