The Visual Identity of the Book / Najlacnejšie knihy
The Visual Identity of the Book

Kód: 42826447

The Visual Identity of the Book

Autor Christina Banou

The Visual Identity of the Book: From the Renaissance to the Digital Age provides a framework that considers the ‘materiality’ of the book (from printed to digital/electronic), the aspects of the stakeholders in the publishing cha ... celý popis

80.69

Bežne: 99.60 €

Ušetríte 18.90 €


Očakávaná novinka
Termín neznámy

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe The Visual Identity of the Book

Nákupom získate 200 bodov

Anotácia knihy

The Visual Identity of the Book: From the Renaissance to the Digital Age provides a framework that considers the ‘materiality’ of the book (from printed to digital/electronic), the aspects of the stakeholders in the publishing chain, the traditional and ongoing promotion strategies, reader engagement, and personalized publishing services: The aim of the book is to: Interpret current issues in the publishing industry. To provide an overview of the evolution of the visual appearance/identity of the book to nowadays in order to approach and explain current issues; Discuss aspects of visual information and aesthetics of the book.Further discuss reader engagement and personalized publishing services. Introduces promotion strategies and publishing policies based on the above. Provide a methodological framework that can also be used in book business The book can be used as a “manual” for publishing and for the book (in all its forms) of our era (covering a range of issues) with the aim to explain current trends and introduce new promotion methods and publishing strategies. As a result of new information technologies, social media and the constant transformations of the book, key questions emerge on the nature and function of the book, on book marketing and promotion, on the roles of the stakeholders in the publishing chain. This discusses these ongoing trends and issues Discusses the use of reader engagement and personalized publishing services Introduces a new methodological framework that may serve for a theoretical approach to understanding the changing role of the book

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Reference, information & interdisciplinary subjects Library & information sciences

80.69



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: