Transactions on Edutainment V / Najlacnejšie knihy
Transactions on Edutainment V

Kód: 01657380

Transactions on Edutainment V

Autor Zhigeng Pan, Adrian David Cheok, Wolfgang Müller, Xubo Yang

This journal subline serves as a forum for stimulating and disseminating innovative research ideas, theories, emerging technologies, empirical investigations, state-of-the-art methods, and tools in all different genres of edutainm ... celý popis

70.78


Skladom u dodávateľa v malom množstve
Odosielame za 12 - 17 dní

Potrebujete viac kusov?Ak máte záujem o viac kusov, preverte, prosím, najprv dostupnosť titulu na našej zákazníckej podpore.


Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Transactions on Edutainment V

Nákupom získate 175 bodov

Anotácia knihy

This journal subline serves as a forum for stimulating and disseminating innovative research ideas, theories, emerging technologies, empirical investigations, state-of-the-art methods, and tools in all different genres of edutainment, such as game-based learning and serious games, interactive storytelling, virtual learning environments, VR-based education, and related fields. It covers aspects from educational and game theories, human-computer interaction, computer graphics, artificial intelligence, and systems design. §The 5th volume in this series represents a selection of 12 contributions from DMDCM 2010, the 5th International Conference on Digital Media and Digital Content Management, held in Chongqing, China, in December 2010, as well as 9 regular papers. The papers cover topics such as human-computer interaction, virtual exhibit, face recognition, character animation etc.; they moreover present a large number of application§examples in the area of e-learning, game, animation, multimedia, and virtual reality which gives more broad view on the application of edutainment-related techniques.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Computing & information technology Graphical & digital media applications

70.78

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: