Transcultural Marketing for Incremental and Radical Innovation / Najlacnejšie knihy
Transcultural Marketing for Incremental and Radical Innovation

Kód: 08656747

Transcultural Marketing for Incremental and Radical Innovation

Autor Bryan Christiansen, Christiansen, Bryan Christiansen

"This book provides indepth discussion on tactics for improving existing products while inventing completely new products and product categoriess; for those who wish to better understand the importance of marketing products and se ... celý popis

236.20


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Transcultural Marketing for Incremental and Radical Innovation

Nákupom získate 594 bodov

Anotácia knihy

"This book provides indepth discussion on tactics for improving existing products while inventing completely new products and product categoriess; for those who wish to better understand the importance of marketing products and services across different cultures and multiple languages"--

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management International business

236.20

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: