Kód: 04084820
Value-based Marketing - Marketing Strategies for Corporate Growth and Shareholder Value 2e
2nd edition. Subtitled, }Marketing Strategies For Corporate Growth & Shareholder Value{.
Mohlo by sa vám tiež páčiť
Darčekový poukaz: Radosť zaručená
- Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
- Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
- Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
- Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.
Objednať darčekový poukazViac informácií
Viac informácií o knihe Value-based Marketing - Marketing Strategies for Corporate Growth and Shareholder Value 2e
Nákupom získate 140 bodov
Anotácia knihy
2nd edition. Subtitled, }Marketing Strategies For Corporate Growth & Shareholder Value{.
Parametre knihy
Zaradenie knihy
Knihy po anglicky
Economics, finance, business & management
Business & management
Management & management techniques
- Celý názov: Value-based Marketing - Marketing Strategies for Corporate Growth and Shareholder Value 2e
- Autor: Peter Doyle
- Jazyk: Angličtina
- Väzba: Pevná
- Počet strán: 382
- EAN: 9780470773147
- ISBN: 0470773146
- ID: 04084820
- Nakladateľ: John Wiley & Sons Inc
- Hmotnosť: 888 g
- Rozmery: 252 × 199 × 26 mm
- Dátum vydania: 28. October 2008
Obľúbené z iného súdka