Implementing B2B Content Marketing: A proven 7 step approach to success / Najlacnejšie knihy
Implementing B2B Content Marketing: A proven 7 step approach to success

Kód: 18580286

Implementing B2B Content Marketing: A proven 7 step approach to success

Autor Mr Bob Oord

B2B marketing has changed for good. B2Bs need to think, act and communicate from the buyers perspective. With loose promises, swirling service descriptions and so-called unique selling points, the information hunger of business de ... celý popis

20.93


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Implementing B2B Content Marketing: A proven 7 step approach to success

Nákupom získate 53 bodov

Anotácia knihy

B2B marketing has changed for good. B2Bs need to think, act and communicate from the buyers perspective. With loose promises, swirling service descriptions and so-called unique selling points, the information hunger of business decision-makers can no longe

Parametre knihy

20.93

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: