Virtual Social Identity and Consumer Behavior / Najlacnejšie knihy
Virtual Social Identity and Consumer Behavior

Kód: 06398217

Virtual Social Identity and Consumer Behavior

Autor Natalie T. Wood, Michael R. Solomon

How can corporate America effectively reach and entice the growing flood of consumers participating in online social networking environments? This book presents academic research on virtual social identity, explores consumer behav ... celý popis

88.27


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Virtual Social Identity and Consumer Behavior

Nákupom získate 221 bodov

Anotácia knihy

How can corporate America effectively reach and entice the growing flood of consumers participating in online social networking environments? This book presents academic research on virtual social identity, explores consumer behavior in virtual worlds, and offers important implications for marketers interested in working in these environments.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Society & social sciences Society & culture: general Social groups

88.27

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: