Wine, Food, and Tourism Marketing / Najlacnejšie knihy
Wine, Food, and Tourism Marketing

Kód: 06753017

Wine, Food, and Tourism Marketing

Autor C. Michael Hall

Looking at contemporary practices and trends in food and wine tourism, this volume presents destination management planning and marketing initiatives that can be easily adapted and applied to a wider range of wine tourism settings ... celý popis

92.31


U vydavateľa na objednávku
Odosielame za 17 - 26 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Wine, Food, and Tourism Marketing

Nákupom získate 231 bodov

Anotácia knihy

Looking at contemporary practices and trends in food and wine tourism, this volume presents destination management planning and marketing initiatives that can be easily adapted and applied to a wider range of wine tourism settings.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Service industries

92.31

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: