Wine Marketing & Sales / Najlacnejšie knihy
Wine Marketing & Sales

Kód: 09531922

Wine Marketing & Sales

Autor Paul Wagner, Liz Thach, Janeen Olsen

How can a small winery possibly compete with the marketing war chests of massive wine companies? How can it hope to capture the over-stimulated mindshare of the modern consumer? - By being strategic. Scores have succeeded at it. ... celý popis

72.84

Bežne: 76.48 €

Ušetríte 3.64 €

Dostupnosť:

50 % šancaMáme informáciu, že by titul mohol byť dostupný. Na základe vašej objednávky sa ho pokúsime do 6 týždňov zabezpečiť.
Prehľadáme celý svet

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe Wine Marketing & Sales

Nákupom získate 183 bodov

Anotácia knihy

How can a small winery possibly compete with the marketing war chests of massive wine companies? How can it hope to capture the over-stimulated mindshare of the modern consumer? - By being strategic. Scores have succeeded at it. And by being educated so can the owner of even the smallest winery.This completely revised and updated edition of the bestselling book by three of the industry's most connected insiders puts new, practical and powerful strategies into the hands of veteran brand managers and marketing professionals, and the vast bank of wine marketing knowledge within reach of the nascent winery owner.The new edition has 100 pages of new and expanded material, including the topics: importing and exporting, logistical management, marketing tasting rooms as "destinations," newest legal developments, and marketing in a down economy. Three new chapters detail how to generate greater retail sales, take advantage of the wine tourism boom, and grab the benefits of Wine 2.0, social networking and viral marketing.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

72.84

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: